Deletedmom029 İnşallah hayırlısıyla siz de kucağınıza alırsınız. İnanın benim de her günüm stres, endişe, korku içinde geçti. Artık o kadar yorgun ve yıpranmış hissediyorum ki kendimi bir an önce bebeğim gelsin gözümün önünde olsun istiyorum. 36. Haftamda olmama rağmen sanki günler geçmiyor artık. Hayırlısı siz de o haftaları görürsünüz inş ☺️🙏🏼Uğur hoca bize hedefler koymuştu, önce 28, sonra 34, 36 ve 38. Haftaları göreceğiz inş diyordu; sayesinde geldik bu günlere🥰Sizin bebekte bir sıkıntıdan mı şüphelendi? Neden fetal eko istedi söyledi mi? Bizden istemedi çünkü...