Sedakctpe Tugbaztrk iç karnın genişse çatlak olmaz. tabii genetik bir durum yine annende yada varsa teyzen onlarda olmuşsa çatlak olma riski var.. İnşallah olmaz
Ezp_32 İlk gebeliğimde en başından itibaren lierac kullandım. Ayrıca karışım yağlar da kullandım. Güreşçciler gibiydim resmen ama kaçınılmaz son 7. Aydan sonra çatladım. Para tuzağı hiç bir işe yaramadı. Genetiğinizde varsa olacak olan oluyor maalesef. Şimdi 5 aylık gebeyim. Hiç uğraşmıyorum
EAK Ezp_32 ben buna katılmıyorum.Annemde teyzelerimde hatta benim kendi vücudumda ergenlik döneminde oluşmuş çatlaklar var.Ama hamileliğim süresince hiç çatlağım olmadı.34.haftadayım.
ozge_asel Ezp_32 aynen benim de ilk gebeligim 16. haftadan beri lierac kullaniyorum, kac kutu bitti yine de catladim 😞o kadar para verdigimle kaldim...asiri degil catlaklarim ama daha uygun fiyatli normal bir yag ya da krem de kullanabilirmisim....
Tugbaztrk Sedakctpe annem teyzem halam hiçbirinde olmamış. Ama benim cok karnım kaşınıyo korkuyorum🤦🏼♀️ Gece uyurken kaşıyorum
Cigdem07 XMery İnşallah çatlamazsın canım 😊 takmıyorum kafama zaten cocugum sağlıklı dogsunda inşallah 🙏🏻💙
ylzzz kevserinannesi 30. Haftamdayım lierac kullanıyorum karnımda çatlak yok göğsüme sürmemiştim kızarmalar başladı. Çevremde beyaz tenli minyon olup lieracla hiç çatlamayanlar oldu
Sedakctpe Tugbaztrk benimde aynı, ama kaşımıyorum ben hafifçe okşuyorum karnımı. Tırnakla kaşımakta iyi değil canım çatlak oluşumuna zemin hazırlar..
EAK kevserinannesi Yazın çok yüzdüğüm için güneş lekesi de olmasın diye göbeğime hindistancevizi yağı sürdüm.Ama hem pahalı hem de kokusu beni baydığı için bebek yağına geçtim.Bebek yağı çok yağlı geldi vıcık vıcık tiksindim.Kantaron yağına başladım.Çok memnunum.Biz burda kantoronu bol bulduğumuzdan he şeye kullanırız zaten.Aslında ergenlik döneminde oluşan çatlaklarım var yani vücudum çatlağa elverişli ama 34 hafta olduk hiç çatlak olmadı.Ama benim doktorum dedi ki su içmezsen vücudun içerden nemsiz kalır ve dünyanın en iyi kremini de kullansan işe yaramaz.Günde en az 3lt su içiyorum.
Ezp_32 EAK genetik deyince illa annede olması gerekmiyor teyze hala anane babanne bunlardan da genetiğinizi almış olabilirsiniz. Ne güzel sevindim adınıza çatlamamış olduğunuz için. İnşallah böyle gider.
Tugbaztrk Sedakctpe cok kasınıyo ama🤦🏼♀️ Doktoruma soyledım bugun karacıger ve safra enzimlerine bakıcak yarın🤦🏼♀️
bebegineasikanne Mustela çatlak bakım yağı kullanmıştım başlarda, sadece nemlendiriyordu. Sonra daha yoğun nemlendirsin diye palmers almıştım o iyiydi ama yine de hafif hafif çatladım yalan yok. bir de bunları kullanmasam ne olurdu bilmiyorum.
Seyma1234 Duştan hemen sonra bebe yağı uyguladım çatlamamak için değilde cildim gerildikçe kaşıntı yaptığı için😂 yoksa üşenip aldığım kremleri bile kullanmadım lierac aldım arada aklıma gelince sürüyorum da 33 hafta bitecek henüz çatlak yok 🤷♀️Ama son gün bile çatlayan oluyormuş kremlerede inanmıyorum açıkcası🍀