Tugbaztrk Sedakctpe cok kasınıyo ama🤦🏼♀️ Doktoruma soyledım bugun karacıger ve safra enzimlerine bakıcak yarın🤦🏼♀️
Ezp_32 Tugbaztrk geçmiş olsun bendede var kaşıntı. Safra asitleri karaciğer baksakta kanda hemen çıkmaz dedi 8 aydan önce belli etmiyormuş tahliller. Cildiyeye gittim ürtiker çıktı
Sedakctpe Tugbaztrk Tabii kaşınması normal sonuçta karnımız gün be gün büyüyor deri genişliyor.. Baktır tabii canım inşallah bişey çıkmaz.
ozge_asel Ezp_32 aynen benim de ilk gebeligim 16. haftadan beri lierac kullaniyorum, kac kutu bitti yine de catladim 😞o kadar para verdigimle kaldim...asiri degil catlaklarim ama daha uygun fiyatli normal bir yag ya da krem de kullanabilirmisim....
Ezp_32 ozge_asel boşver e azından için rahat. Kullanmasan bu defa kullanmadığım için çatladım diyecektin. ☺️
Ezp_32 Tugbaztrk evet sivrisinek ısırığı kabarır ya o şekilde. Gün içinde birden çoğalıyor. Losyon kullanıyorum şu anda geçmezse hap verecek.
Ezgielif Benim annemde bende ablalarımda beyaz tenliyiz en beyaz olan benim ☺ ilk gebeligimde 3. Aydan itibaren Lierac jel kullandım her gece uyumadan sürdüm karın ve basen bölgeme hic catlagım olmadı. Annem ve ablamlarda hep catlak olusmus. 2. Bebegime 9 haftalik hamileyim birkac hafta sonra tekrar lierac jel sürmeye baslicam.