Mrlbrk Nur_05 Dün çok fenaydi adet agrisi gibi agrim oldu vajinama bıcak saplaniyo gibiydi.Adet olcam sandim resmen. Ama sonra gecti bugun bisey yok canim. Goguslerimde falan hic agri sizida yok anlamadim
Nur_05 Mrlbrk benimde 3 gün ağrıdı canım sonra geçti sandım bugünde sol kasigima bıçak saplaniyo gibi oldu acaba ilaçların etkisi mi bende anlamadim
Mrlbrk Nur_05 Bu arada aşilama oldugumu annem ve kaynanam haric kimse bilmiyo. Kaynanama 3 kişi beni ruyasinda hamile gordugunu soylemiş. Icim bi tuaf oldu insallah gerceklesirr 🤗
Mrlbrk Nur_05 Evet canim doktor öyle dedi. 18 inde kan testi yaptir dedi. Ama dayanabilirsem ozamana kadarr 😅
TunarinAnnesi Burcuhira ben adet olunca dr ya gitdim aşilama için senet imzaladik adetin 3 günü hormon testlerine ilaçlara başladik 14 günde bi daha müayine ve sonda aşilama
Mrlbrk Nur_05 Aaa neden geldi acab.yoksa yerlesme kanamasi olabilirmi acaba. Benim hala kahverengi leke geliyo bugun bitiyo gibi. Ama seninki tuhaf geldi canim yerlesmedir belki adet olmasi imkansiz bence
Nur_05 Mrlbrk bilmiyorum ama korktum biran 2 damla hiç hissetmedimde inşallah öyledir canım bi hafta var regl olmama😦
Hazanur Hayirlisiyla guzel sonuclar alirsiniz insaallah ama o lekelenme ve mya o iki damla yerlesme olabilir cnm dikkat edin mutlaka doktoruna soyle yinede