TunarinAnnesi Canim öncelikle geçmiş olsun inşallah hayırlısı ile tutar benim tüplerim tıkalı eşimin de varikosel amilyati olmasi gerekiyordu baskı yapıyormuş doktorum gerek yok dedi ben tüplerim tıkalı olmasina rağmen denedik ve tuttu aşılama olmaz dedi bana tüplerim tıkalı olduğundan dolayı direk tüp bebek tedavisi görerek gebelik sağlandı şuan 12.ci haftaya doğru gidiyoruz çok şükür Rabbim herkese nasip etsin, maddi manevi her açıdan uğraşlarla oluyor yeter ki evlat olsun diyor insan, değiyor da o güzel haberi alınca sen sağlına bak ilaçlarını aksatma tedaviye başlayınca saati saatine kullan doktor uzun uzun anlatacak sana zaten :) Hayırlı Haberlerle Umarim..🤲🙋♀️💜