Nur_05 kuzucum neden bu kadar acele ediyorsun ki daha 6 gün varmış insan vücudunun da bir oluşum süreci vardır 6 günü içerisinde aşılama oldum bebek hemen döllensin hemen rahme yerleşsin hemen de kanda çıksın diye uğraşıyorsun böyle bir şey yok. O bebeğin zaten oluşup rahme yolculuğu 5 gün sürüyor 10. Günden sonra rahme yerleşme oluyor biraz zaman ver kendine normalde aşılama ve tüp bebek tedavisinden sonra ilk test için 14. Günde yap derler doktorlar. Böyle yaparak olacak şeyi de oldurmayacaksın bak stres altına giriyorsun. Bu süreci yaşamış ve ilk aşılama da hamile kalmış biri olarak söylüyorum gidişatı bozma