Medine_1992 Hiranurhilal birde kız diyorlarmış 😁😁 ama yok ya bence erkektşr sonuçta 17 haftada gittim cinsiyet belirgin oluyor
Nuraslanklc Sumeyye_g değişebilir bizzat yaşadım 13 te kız gibi dendi 15. Haftada erkek dendi öyle olunca detaylı ultrason u bekledim tabi sonuç oğluşum olacak inşallah🥰
Nesdef Deletedmom2224 yok yok bu sefer kız eminim kaç doktor daha gezdik en sonunda radyolog tanıdık var oda baktı yüzde 100 dedi kıza artık erkek olursa doğumda dna isteyecem 🤣