Lvnya canım tabiki önemli olan hayırlı evlat ama ben biraz erkek çocuğu delisiyim 4 kız kardeşiz biz o yüzden bi erkek sevdam var. Allah bağışlarsa 14 aylık oğlum var aralarını bile isteye az istedim ki birbiriyle oynasınlar kimseye ihtiyaçları olmasın. Biz ablamlarla öyleydik. O yüzden erkek istemiştim ama en çok eşim sevindi kız olmasında😁 bide ilk kızımızı erken doğumdan kaybettim o yüzden pek kıza cesaretim yoktu ama sağlıklı hayırlı vaktinde gelsin inşallah hepimizin yavrusu