Zzynpp selamlar ben de sizle benzer bir durum yaşadım benim dörtlü riskim çok yüksek geldi öyle böyle değil 1/2😢ama bir ilçeden Ankara’ya gitmiş kan gitme şartları yapan labaratuvar falan hiç güvenilir değildi.doktorum Prenatest önerdi. Çünkü detaylı normaldi neyse yaptık ama bi düşünün ben 1/2 le o stresi yaşadım öldüm resmen on gün ne yedim ne uyudum sonra sonuç temiz geldi şükür.23.haftada bi doktor böbrek genişlemesi old.neden sıvı aldırmadımı söyledi. 100de70lik dörtlü testi 100 de 99,8lik testten daha çok dikkate aldı bir ay ağladım yurtdışına gittim o ara. Sonra doktoruma gittiğimde saçmalama sen yapılacak en iyi testi yapmışsın genişleme çok hafif olur her bebekte dddi ve ben şimdi33. Haftadayım sorsan 28 haftası zehiroldu hamileliğimin. O teste rağmen şüphe düşürüyorlar ya insana Allah büyük sağlıkla gelsin inşallah yavrularımız🙏