Zzynpp kan degerım yuksek çıktı maledef ense kalınlıgı burun kemıgı normal çok şükür..bide tüp bebek olfugu ıcın daha cok korktum sonuçta laboratuvarda oynuyorlar..doktora kızdık basta genetık test yapmalıydı! Zaman ve maluyetını düşünmek bize kslmıştı..inşallah temız gelır tüm bekleyenlerin sonuçları🙏🙏bol bol dua edıyorum..Allah tum bekleyenlere saglıklı hayıtlı evlat versın ınş🙏