Sudeee sağolasın canım.Perinatolog da baktı.Ultrasonda gayet bütün ölçüleri çok iyiydi.Ama kanda serbest betaHcg yüksek çıktı.Rabbim hepimizin yardımcısı olsun.Dua ediverin kızlar.Sonuç 10 güne çıkarmış, zaman durdu sanki 🙏Evlatlarımızı sağ Salim alırız kucağımıza inşallah 🙏