Kızlar dün gece 11 den beri sancı çekiyorum doktorum sabah alıcam dedi bekliyorum açılmam var kanamam var eğer terslik olursa direk alıcaklar bebeği şuan bebeğin durumu iyi kızlar 38+1 im ama hep istedim sancı çekmeyi annemi anlamak için Rabbim nasip etti şükürler olsun sütüm gelir inşallah hemen