Bu doğum sancıları nasil bisi anlamıyorum gaz sancısı gibi mi ?dün gece bende sabaha kadar uyumadım gaz sancısı gibi agrım vardı bel ağrısı da çok çektim kabız da değilim kaburgalarımda da çok ağrı oldu nefessiz kaldım merveyle günlerimiz yakın korkmaya başladım bunlar doğum belirtisi olabilir mi 🤔🤔