Aryamm canm çatı muayesi normal.dogumda yapılıyor sezeryanda olmuyor benim lekelenmem olmuş tu damarlar catliyormus meğerse ondan yapmışlardı kendini hic kasmassin birde yavas yavas muayene etmesini istersin ebeden kuzum.bende merveye takıldım sezeryan sonuçta normal dogum olsa beklesinlr sancıları takip etsinler ama bence dr u bekletiyor dr u gelmedi bence