Mervee58 var ben varım canım. İlk 13 haftalıkken karnımda kelebekler uçuşuyor gibiydi. Şuan 18 haftalık olduk ve karnımda gerginlikler var. Tekme tarzı değil daha doğrusu tekme atıyor ama biz onu şuan gerginlik gibi hissediyoruz. Duramazsın diyenlere inanma böyle gaz bağırsak hareketi olmaz 😂net bir şekilde bebek kıpırdanıyor