Mervee58 canım ya bende 17+5 hissediyorum ya ve eminim çünkü bu his daha önce hiç yasamadığım birsey 😁😁doktor bu haftalarda başlayabilir dedi her bünye bir değil galiba biz erken hisseden annişlerdn olduk ki çokta erken değil yani zaten 18den sonra cogu gebe hissetmiş yorumlarda 💕💕💕