Mervee58 18 de hissetmeye basladim bende simdi 22deyiz. Doktorum 18. Haftada yeni yeni hissetmeye baslarsin en erken demisti. Benim bebegimin ayaklari kasik bölgemde oldugu icin ayak hareketleri canimi acitiyodu doktorumda bu konuda uyarmisti beni korkulacak bisey yok aci hissedebilirsin diye. Normal hareketleride suda kayar gibi hafiften hissediliyodu. Simdi masallah kipir kipir kizim :)