Gunesinponcikannesi Gokce_ kese göründü bugün çok şükür çocuk rahimde çok güzel yerleşmiş bi sorunumuz yok 10 gün sonra kalp atışını dinlemeye gidecez 😇
Gokce_ Gunesinponcikannesi banada aynısını demişlerdi sonra duyduk kalp atışlarımızı 💕 sağlıkla kucağına al canım benim
Gunesinponcikannesi Deletedmom099 keseyi gördük bugün 😇 çok şükür 10 gün sonra da kalp atışlarını dinlemeye gidecez
Gunesinponcikannesi ipekveannesi amin Allahım razı olsun Rabbim sizi evlatlarınızdan ve sevdiklerinizden ayırmasın sağlıkla yaşayın hep ♥️
Gunesinponcikannesi 71_71 teşekkür ederiz 🐣 folidoce yi yazdı devletin karşıladıkları çok ağır geliyormuş o yüzden folidoce dedi 35 tl ye aldık
Gunesinponcikannesi Gokce_ çok teşekkür ederim Allahım evlatlarımızı sağlıkla kucaklamayı nasip etsin
Gunesinponcikannesi Mlssa teşekkürler 😇 dün gördük keseyi de bebişide 10 gün sonra da kalp atışını dinlemeye gidecez 😊
Deletedmom2224 Gunesinponcikannesi 6 haftalikken giderseniz daha iyi olur bebeği bile görebilirsiniz belki daha erken gidince doktorlar çok sinir bozucu oluyor maalesef 😔
Gunesinponcikannesi Deletedmom2224 yok yok doktorumuz çok iyiydi 😇 gördük bebeği de kesesi de oluşmuş ultrason görüntüsünü bile aldık