Gunesinponcikannesi canım bende evde test yapar yapmaz gittim. Kese yoktu ama betahcg değerinden doktor 3 hafta falan dedi. 10 gun sonra cagırdı keseyı gorduk. Sonrakı hafta alttan muaynede bebegı gorduk. Sonrakı hafta yanı 5+5 olması gerekirken yine alttan muaynede kalbı duyduk. Kalbı duyunca doktor 7 hafta dolmus dedi daha net tarıh veriyorlarmıs. Simdi 8+5. Yani aslında için nasıl rahat edecekse oyle yap. Ben cok evhamlıyım 10 gune 1 gidiyorum 3 ay dolana kadar oyle yapacağım. Folık asıt ben 5 ay once başlamıştım.3 ay dolana kadar devam edilecekmıs. Sende git doktor sana yazsın hem değerlerini de kontrol eder. Hayırlı olsun :)