Gunesinponcikannesi canım öncelikle hayırlı olsun. Doktoruna danışıp folik asit al. Tutunmayı kolaylaştırıyormuş. Ağır iş yapma yükseğe uzanma. İlk üç ay riskli diyorlar Tutunma açısından. Ben dayanamayıp 4 5 6. Haftalarda kese için gittim. Daha erken olduğu için gözükmesi. 8.haftaya kadar zehir ettim kendime çok pişmanım. Acaba Bi sorun mu var diye. 9. Haftaya kadar gözüküyor muş. Ama için rahat etsin istiyorsan 2 günde bir kan ver: pazartesi sabah çarşamba sabah beta değerlerine baktır düzenli artış varsa 7. Haftada git. Rahat rahat görürsün inşallah 😊