Gunesinponcikannesi canım ben 4 haftalıkken gittim keseyi göremedi 2 hafta sonatta gel dedi 6 haftalıkken gittim hem keseyi gördü hem kalp atışını dinledim
Sabret 6 hafta olsun öyle git ,
Folikasit kullanımına hamilelik düşündüğün zaman başlaman gerekiyordu ben 2 ay öncesinden başlamıştım ve şimdi bebeğim 13 haftalık oldu yeni bıraktım folikasiti .
Marka olarak bende folidays kullandım ama farketmiyor yani bebeğin gelişimi içinde önemli folik asit zaten doktora gittiğinde ilk onu soruyor kullanmıyorsan ilaç adı veriyor al kullan diye 😇🙏