Kizkalesi _AykA__ yumurta haşladım mı 15 dk veya daha fazla kaynatırım sütü de kaynadıktan sonra dakika tutuyorum 15 dk olucca kapatıyorum. Yumurta kızartırken de bellidir zaten içini ferah tut pastörize süt içersen bişey olmaz. Yumurtayı da için rahat etmiyorsa kaynatılılmış olrak tüket. Etlerde de yemek yaparken çiğ etin tadına bakma. Bizim kültürde orta pişmiş et pek sevilen bişey değil zaten yemeklerini her zamanki gibi yaparsın işte 😂
alyavetuna _AykA__ uzmanlar yumurtadan bir hastalık bulaşabilir diye iyi pişmiş yenilmesini öneriyor.ama.iyi pişmiş derken iyice kızartma yada iyice 10-15 dk kaynatma değil yani. Çok piştikçe de besin değerini kaybediyor. Haşlama yumurta kaynadıktan 5-7 dk sonra yağda yumurta ise karıştırarak yada kapağını kapatıp üstünde cıvık suyu kalmayacak kadar pişmesi yeterli
_AykA__ alyavetuna Evet canim civiklik kalmamişti.Hatta bir yüzüde güzelce kizarmişti.İnşaAllah birşey olmaz
_AykA__ Ebrugunesss bir yüzü kizardiğina göre herhalde iyi pişmiştir.Birşey olursa hemen bildirir dimi?
Ebrugunesss _AykA__ öyle hemen ortaya çıkabilecek bi sıkıntı olcanı sanmıyorum aslında sürekli yenmediği sürece birşey olmaz bence korkma
_AykA__ Kizkalesi Mecbur yemeyi kendim yapiyorum.Eti elleyince bile yemek pişene kadar ellerimi yikiyorum 5-10 kez)) O kadar gözümüzü korkutmuşlarki.Rabbim korusun hepimizi
Cigdem07 _AykA__ Çok pişmiş yumurta yenmez hamilelikte . Az pişmiş de değil orta derecede pişmiş olması lazım. Çok pişmiş yumurtanın kanser riski com yüksektir. Araştırın derim ☺️ Yağda yapılan yumurtadan hiç bisey olma çiğ kalmadıgı sürece
_AykA__ Kizkalesi Hep böyleyim işte.Eskiden yedikten sonra saçma sapan şeyier düşünüp gidip çikariyodum.Şimdi gene iyiyim midemde pişiriyorum bide))
Havvanurerolll _AykA__ ilahi sen ya gahahahah çayı kaynar içseydin belki sıcak etki etmez direk çaydanlığı dikseydin😀😀😀 şaka şaka bir kereden bir şey olmaz ya inşallah🤭
_AykA__ Havvanurerolll 😂😂😂 düşünmedim deyil)) Gerçekten bu hormonlar insani delirtiyor.İnşaAllah sağlikla kucağimiza aliriz,bunlari gülerek hatirlariz 🙏🏻
hilal_yener _AykA__ ben yumurta sevmiyodum normalde zaten asla sade yiyemem haşlanmışı karabiber tuz olcak üstünde kokusu midemi bulandırıyo yumurtanın
_AykA__ hilal_yener Ama çok gerekliymiş canim.Anne olmak böyle birşey işte.Senin sevdiklerin önemini yitiriyor.Herşeyi çocuğa göre şekillendiriyosun 👶🏻 Annelerimizin anne olunca anlarsin dedikleri bu olsa gerek