_AykA__ canım haşlamayı da az pişmiş yiyen var yağda yapılannnda ama bende yağda yapılanı az pişmiş severim ve hep öyle yapıp yerim çok şükür ki bişide olmadı buzaman kadar🤗yani kendimi bildim bileli az pişmiş yerim😃😃😃bide kızım var 2.yede hamileyim neolablrki yumurtadan yumurtaya karşı bi rahtsızlıgın yoksa ben bişi olcagını düşünmüyrum nacizane fikrim 😁