Cagla22 Kadergms3316 32+4 🥰 maalesef ki 30.haftadan sora zaman hiç geçmiyor . Benim 30 a kadar yine geçti ama 30 dan sora saatler bile duruyor :) kaburga ağrım çok fazla etime batıyor sanki. Hazırlık tamam bi beşik kaldı oda 10 Ekim’de gelecek Allah’ın izniyle 🤲🙏
Cagla22 Badevehande canm bende zorunlu Sezer’den olacağım doktorum bana 38.hafta da alacağız dedi buda Kasım 7-8 gibi bir şey oluyor dedi. 32+4 Benim . Sana ne zaman verdi tahmini tarihini peki
Badevehande Cagla22 bize vermedi canım 31+2 yiz şuan . 32 de kontrolüm var nstye bağlıycaklarmış bakalım benimkide haftasına göre gidiyor bende istiyorum 38 de sezaryen olmayı bacakları 10 gün önde ona korkuyorum normal doğurmaya🙄🙄
s-i_t Mervesnck bebeginiz kilosu nasil bnde sizinle ayniyim ama bebegimin karin cevresnde gelisim geriligi var😞
Mervesnck s-i_t ben en son 29 haftada gittim bir hafta ileride oldugunu soylediler 1.580 gram di ama kiloydu bunlara cok takilma canim bende hic anlamiorm iyimi kotumu doktora tek sorduhum saglikli kiloda olmasi onemli olanimiz bu 💕🥰
Seda95 Kadergms3316 benim 2 geçerdir uyuyamadım bu gece artık hastaneye gittim hamileliğim mide bulantısıyla başladı öyle bitecek hiç geçmedi
Ebru2516 Ben 30 haftalik oldum bugün :) son adet tarihinizi mi baz alıyorsunuz aralik başı gibi dedi doğum doktor
CigdemG Badevehande merhaba nts ye hangi haftalarda bağlayıp bakmaya başlıyolar? 32+6 yım ben daha hiç bakmadılarda ondan sormak istedim ☺️
cqdm46 Nst ye gitmeden önce birkaç lokma bir şey yiyip gidin arkadaşlar, yoksa bebek stresli çıkıyormuş. Ebe hanım bana bir şeyler yiyip gelmişsin bebek gayet sakin dedi.
eslemimm58 cqdm46 evet bide idrarın olmaması lazım benim vardı sancı çıktı biraz ebe sıkışık gelme dedi
Sdemirel CigdemG 32+1de bağladı 2hafta da bir çağıracakmış kontrole nst ye başlayacakmış canım 🤗 33 haftalığız oğlumla
Badevehande CigdemG ben 28 haftalıkken hemşire yanıma geldi karnınız büyük duruyor 32 de nstye alıyoruz kaç haftalıksın dedi bende diğer ay o zaman dedim öyle ögrendim
CigdemG Sdemirel valla bana hiç öyle bişey söylemediler hala normal rutin ultrason kontrolleri oluyoruz sadece 🤔
CigdemG Badevehande Hastaneye göre mi değişiyor acaba ya da bi sıkıntı var mı diye soruyo doktor yok diyorum ondan sanırım🙄
Sdemirel CigdemG kaçta gittin en son yavrum . Belki bizim erkendir ablama dediğimde de erken bağlamış nst ye dedi
Badevehande CigdemG yok ama erken doğum riskine karşı kasılmalara bakıyorlar benimde bi sıkıntım yok çok şükür belki hastaneden hastaneye değişiyordur