Hamzaeymen_donmez Birgul__ bende bı kaç tane daha alicam benim ikincim ilkimden kalan kiyafetler var ama çok değil onları aldıktan sonra hazırliycam kısmet olursa 😊
Hamzaeymen_donmez Duruveannesii çok teşekkür ederim ediyorum hemde çok nane limon içiyorum oglumada iciriyorum inşallah geçmez bana benim gribim hiç çekilmez
cqdm46 33 e girmek üzereyim bebeğimin eşyaları hazır ancak yıkanmadı henüz. Ne zaman yıkasam acaba geç mi kaldım?
aylin00 cqdm46 Merhaba, bende 37. haftada doğum iznine çıkıyorum inşallah. O zaman başlıyacağım bende yıkama işlerine.
Meyra61 Bizde Eylül kuşumla 31+5iz nefes darlığı mide yanmaları dışında çok şükür iyiyiz bebiş hazırlıkları tamam sayılır kendi alışverişim için biraz daha bekliyorum kasım sonu görürüz diye hayırlısıyla bi gelsin yavrularımız artık hepimize kolay doğumlar diliyorum güzel annelerimiz ve anne adaylarımız🌸🌸🌸