Kayabusra35 32 haftalıklen başladı benim nst şuan 33+2 yiz herşeyimiz hazır oğlumu bekliyorum saglıkla inşallah🙏
Sdemirel CigdemG sıkıntı görmedi demek benim karnım taş gibi oluyor dedim sürekli . Ondan da bağlamış olabilir . İlk gittiğinde seni de bağlarlar 🤗
Badevehande Cagla22 sadece normal Doğum için neden olsun canım kasılma varsa acil sezeryan da olmaz mı
Cagla22 Badevehande yok nst ye aşınanları soruyorum . Galiba normal Doğum için kullanılıyor nst değil mi ? Onu sormak istedim :) sezaryen içinde kullanılıyor mu
Serce Yesimeliz tek değilmişim demek ki ne oturunca rahatım ne uzanınca gece kaç defa kalkıyorum Allah bilir