Ultraslan40 Afra34 ay canım ya😂😂 sorma çılgınlar gibi eğleneceğiz 😂😂 ocağa şunun şurasında ne kaldı 🙈🙈 Damla63 bizimki de Ocak 3 gözüküyor probleme göre 🥰
Afra34 Ultraslan40 tabii canım ocağa ne var ki yatcaz kalkcaz ocakkk😀 4 ocakta benim görünüyor sizin cinsiyet ne peki sormadım sanırım 🤔 son günler daha heycanli daha ağır belki biraz zor🙈ama eğlenceli geçecek inşallah sonuçta bizde anne oluyoruz elhamdülillah Rabbim herkese tattırsın🤲🏻
Ultraslan40 Afra34 amin canım inşallah, bizim erkek canım cinsiyet sizin ne acaba. Evet ya hamileliği hastalık gibi görenlere inat; yaşasın kahkaha, gırgır, şamata 😂
Afra34 Ultraslan40 bizim de nasip olursa Ömer Asaf'ımiz gelecek 🤲🏻😍 hastalık değil yaa biraz naz yapabiliriz sadece🙈😉
Afra34 fatosf_22 Rabbim kolaylık versin hayırlı şifalar versin kolaylıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🤗
Afra34 Kadergms3316 oyy maşallah sizin de az kalmış Rabbim kolaylık versin inşallah 🤲🏻 sağlıkla alalım kucağımza 🤗
Ultraslan40 Afra34 naz bu işin temeli, çaktırma 🙈😅 ama her an bir şey olacak korkusu yaşayan insanlar için diyorum. Senin enerjin bebeğine de yansıyor, iyi düşün iyi olsun 💐
Afra34 Ultraslan40 aynen öyle katılıyorum size👏🏻herşey yerinde ve zamanında güzel 🤩 biz mutlu isek Ogün bebekte hareketli oluyor gerçekten 😊
Ultraslan40 Afra34 gerçekten de öyle, biz böyle çılgın olmaya devam edersek bunlar doğunca bizim canımıza okuyacaklar 😂😂