Afra34 Ultraslan40 aynen öyle üç ayda çabucak geçer kış geldi günler kısaldı 🤗 alışveriş felan derken oo bı bakmışız hastanedeyiz🤲🏻😄😄((biraz hızlı oldu))😅😅bu
Ultraslan40 Afra34 ah keşke dediğin gibi geçse 😂 oturduğum yerden kalkarken tısılaya tısılaya kalkmak ne zormuş 🙈🙈
Afra34 Ultraslan40 hele sabah yataktan kalkmak merviden çıkmak 9 aylık gibi hemen yorulup oturmak istemek anne olmak zormuş ama cennet annelerin ayakları altında güzelliği de ap ayrı 🤲🏻 çok şükür 🤗
Ultraslan40 Afra34 aynen öyle canım, şükür her halimize, o merdivenleri Allah bildiği gibi yapsın 😂😂 maalesef asansörsüz bir binada en üst katta oturuyorum, dışarı çıkmama sebebim o merdivenlerdir!!😂
Afra34 Ultraslan40 ayy çok güldüm Rabbim de sizi Güldürsün 😄 bizim asansör var ama eve gelmeden çıkılan bayağı bayağı bayağı merdiven var uzun ve geniş 😅😅yorucu🙈😂😂
Ultraslan40 Afra34 sana şanslısın diyemicem çünkü her türlü senin de merdiven eziyetin var, ah ah ben bu binayı yapanın az kulaklarını çınlatmadım. Gerçekten hamilelik çok zormuş😢🥰🥰
Afra34 Ultraslan40 🤗🤗sabr sabr sonu selamet inşallah 🤲🏻 çok işiniz olmadığı sürece aşağı inmemeye çalışın bu günlerde geçecek inşallah 😍💃
Afra34 fatosf_22 iki üç gün sonra sizde ikili sayılara düşeceksiniz 🤗 inşallah 🤲🏻 sağlıkla alalım kucağımza
Afra34 Ultraslan40 ahahaaa😂😂😂😂ayy çok neşeli geçer sizin hamilelik cidden Rabbim her daim güldürsün inşallah 🤲🏻