Berfubasyigit Afra34 Evet normalle o sekilde ama benim sezeryan olacagi icin 38 de olur sanirim buda aralıgım sonu yapıyor 😊😑
Hasisinmelegi Son 92 Allah'ım hepimizin kucağına sağlıklı bebislerimizi getirsin inşallah günler geçmiyor bize şimdi:)
Afra34 Hasisinmelegi geçiyor geçiyor valla 😍 ne ara öğrendik gebeliği şimdi çoğunu geçtik bile 🤲🏻Rabbim sağlıkla huzurla kolaylıkla kucağımıza almayı nasip eylesin inşallah
Afra34 Nuryldrm geçer geçer bizde öyle diyorduk valla geçiyor çabucak 😍 sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
Afra34 Berfubasyigit aa neden bi rahatsızlığınız yoktur umarım ikinci gebelik mi yoksa mecbur sezeryan Olsun hayırla sağlıkla gelsinler inşallah 🤲🏻
Berfubasyigit Afra34 Tup bebek oldugu icin sezeryan. Normal yaptiran doktorlarda var ama ben riske atmak istemedigim icin. İlk gebeligim cok sukur 😍
Afra34 Berfubasyigit ayy maşallah maşallah 🤲🏻🤲🏻rabbim kolaylık versin inşallah sağlıkla alın kucağınıza 😍😍
Ultraslan40 Afra34 gerçekten de öyle, biz böyle çılgın olmaya devam edersek bunlar doğunca bizim canımıza okuyacaklar 😂😂
Afra34 Ultraslan40 vallahi karnımda ki benden çılgın bugün hiç durmadı maşallah deyim de bi uyu bi otur ne bileyim uslu dur yokk bugün bayağı neşeliyiz😄😄ne olduysaa
Afra34 umudumubeklerken sizin de geçer bir bakmışsınız günü gelmiş 😍Rabbim kolaylık versin inşallah 🤲🏻 hepimize
BhrBrfn sisteme göre 55 amaa ya 45 yada 40 günüm kaldı sezryanlıyım .Hayırlısıyla sglıkla hepımız kavusalım ınsallah 😊