Berdogan Deryasayar bilemedim bana çatın dar diyen olmadı ilk doğum da da çatı muayenesinde sıkıntı yoktu ama ben sezeryan istedim. Ikinci hamilelikte daraldıysa bilemiycem 😂
Deryasayar Berdogan sezeryan olduğun için bakmamışlardır belki 😂😂 ben normal doğum zannediyordum seni😂😂
EaE Berdogan mrb çatı muayenesini ne zaman yapiyorlar ve nasil yapıyorlar acaba ağrı oluyor mu 30+5 haftaliğiz
Panikanne Bgz_123 cati agrisi yaşayanlar in doğumu kolay oluyor diye okudum birkaç yerden doğru mu acaba
Elif_murat Panikanne ayy inşallah doğrudur. Ağrı için de vücut kendimi doğuma hazırlıyordur diyor doktor da zaten
Elif_murat Çatı ağrısı denen şey bütün uykularımı aldı benden. Yatakta sağa sola dönememek, her harekette uyanmak. Uzanıcam koltuğa, bacaklarımı kaldıramıyorum yan yana alamıyorum çok canım yanıgoryya 😢😢 magnezyum, çinkp falan içiyorum ama nafile
Ayslksa Deryasayar canm.benimde çatı ağrım vardı doktoruma sordum bebeğin başı asagiya baskı.yaptığı için dedi. 😊 benim.bugun özel bolgem çıkacak gibi ağrıyor 37+1 haftalık hamileyim bnde.
Deryasayar Ayslksa bende 37 yim aynı şeyleri yaşıyorum ama bebek kilo aldıkça aşşağıya baskı yapıyormuş bu ağrılar normalmiş
Berdogan EaE bana 35 sonrası dedi Dr ama bilmiyorum herkes aynı hafta mi oluyor. Muhtemelen ben olmayacağım zaten zorunlu sezeryan benim ki
EaE Psikolojik olarak kendimi hic iyi hissetmiyorum agrilardan dolayi uyuyamiyorum normal dogum tabiki iyidir ve normal olmasini isterim sezaryen gerekmedikce ama cati muayenesi nasil yapılıyor bilmiyorum aciyor mu sonra dogum sancilari dogum korkusu cok korkuyorum
Ayslksa EaE çatı muayenesini doktor alttan parmağıyla kontrol ediyor canm. 1,2 dakika sürüyormuş.henüz bende olmadım.bu hafta yapar Belki 37+1 haftaligiz bizde.ama sezeryan istediğim.için yaptrmayabilirim.
Zumer Deryasayar Doktorunuz bilgilendirir sevgili anne endişelenmeyin . Benim öyle olmadığı için bilemiycem. Bakalım ikinci gebeliğim nasıl olacak
Deryasayar Zumer benim ilk gebeliğim olduğu için tedirgin oluyorum bir de tedaviyle gebe kaldım o yüzden gözümden sakınıyorum
Yesimeliz Deryasayar bende de var canim saga sola donerken ve asagida oluyor. Kaburgalarimin agrisindan da uyuyamadim dun gece.