Deryasayar ben üstteki mesajları tam okumadığım için olmuş ben de bugün 37haftalık oldum ve kontrolüm vardı doktorum istersen yapalım gelmişken çatı muayenesi dedi ben de istedim ve normal doğuma uygun olduğunu söyledi kasıklardaki ağrıların artan akıntının ve ara ara vuran adet sancısı gibi ağrıların normal olduğunu söyledi