Selinaz Mavilianne bende dun kontrolde 2700 oldugunu ogrendim ayni 37 haftamdayim 38+5te doğum olacak. Biraz daha kilo alması için ne yapmaliyim sizce? Sizinki maşallah cok iyi nasil beslendiniz
Mavilianne Selinaz muz süt keçi boynuzu pekmezi kaşar peynir bakliyatlar bunlar bebeğine kilo yapar yumurta birde ben yiyemiyorum ama 🌸 Bir de yanılma olabilir bebeğinin kilosunda. Komşumun bebeğine 3500 demişler 3800 doğmuş mesela 🥰
Aysuk Selinaz valla ne bulduysam yiyom ben dikkat etmedim hic onu yiyim bunu yiyim diye 20kilo aldim demek cocugada yaramis☺️
Aysegulkaymakci FSCMK yaaa 3.300 gibi dogacak herhalde tam istedigim ideal bebek kilosu ❤️❤️ Ne dogumu zorlaştırır ne de cok küçük olup bakımı zorlaştırır ❤️❤️ Hep 3-3.500 arası olsun diye gecerdi icimden
Aysuk sevgitekes mecburi deil ilk bebegim ama ben istemiyorum normal dogum korkuyom hemde biliyorum sezeryan daha korkutucu ama yapacak bişe yok🙄
Cigdem1987 Minedy aaaaa😊 bende hep uzum yiyorum ama canim çektiği icin yiyordum ben, bebegin kilosunu yarin öğreneceğim ama bana da cok yariyor uzum terazinin gösterge surekli artista 🙈🙈 #29+5iz
Tugbayucesoy Cigdem1987 bende 29+5 deyim benim de yarın kontrolüm var bakalım bebişlerimiz nasillar:)