Selinaz Mavilianne bende dun kontrolde 2700 oldugunu ogrendim ayni 37 haftamdayim 38+5te doğum olacak. Biraz daha kilo alması için ne yapmaliyim sizce? Sizinki maşallah cok iyi nasil beslendiniz
sevgitekes Aysuk bizde bugün gittik 35+2 2700 normal dedi ama kafası büyük dedi kime çekmiş falan babası öyle 😔 nst veya açılmaya bakmadı sizinki baktı mı
Aysuk sevgitekes ntsye baktı ama ben sezeryan istyorum oyuzden açılmaya falan bakmadı bakmycakta inşallah😬