EAK Aysuk baya iyi canım.Günde 20 25gr gibi alsa ve tam 40ta doğursan 3500 gibi doğurursun bence tam ideal kilodasın
Tugbayucesoy Cigdem1987 bende 29+5 deyim benim de yarın kontrolüm var bakalım bebişlerimiz nasillar:)
Aysuk Selinaz valla ne bulduysam yiyom ben dikkat etmedim hic onu yiyim bunu yiyim diye 20kilo aldim demek cocugada yaramis☺️
Aysuk sevgitekes mecburi deil ilk bebegim ama ben istemiyorum normal dogum korkuyom hemde biliyorum sezeryan daha korkutucu ama yapacak bişe yok🙄
melikeakman Aysuk 38.haftadayız dün kontrolüm vardı 3.900dedi doktorum.🙈 Tabi ultrason %100doğruyu göstermiyor. 🤗
1meleek melikeakman bende 38 haftalıkken 3500 dedi 40. Haftayı bulursa doğumum 4 kiloyu bulabileceğini söyledi normal istiyoruz doktorumla ama çok da korkuyorum dr. Zor bi Doğum olabilir dedi sizde normal mi düşünüyorsunuz
Cigdem1987 Tugbayucesoy evet canım bizimki 42cm 1760gr olmus, cok şükür hersey yolunda 🙏 sen naptin ogrenebildin mi? 😊
Tugbayucesoy Cigdem1987 evet canım çok şükür bizde de herşey yolunda 1700 gr 43 cm :)Allahım sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Tugbayucesoy Mutlu_E muz süt kuru yemiş yumurta falan yemeye çalışıyorum canım ama bende hala bulantı kusma devam ediyor elimden geldiğince sağlıklı beslenmeye çalışıyorum