Bsrnhtn Ayy kızlar son 24 ama hala normal doğum mu sezeryan mi belli degil. kordon da dolanmis 1 kere bebeğin boynuna 🤨hepimizin hakkinda hayırlısı olsun🙏
Kullanicianne Meryemabf bizimde agrilarimiz var cok cok siddetli degil ama adet sancisi gibi agrilar basladi ozellikle geceleri bakalim.bekliyoruzzz
Meryemabf Kullanicianne benim ikinci ilk 17 aylık onuda normal yapmıştım 38+2 de bunuda bekliyorum işte birazdan 38 olcam 😂
Akbulut Son 21 de bizden bugün çatı muayenesi olduk çok az acıdı ve rahatladım sanki nasıl olacak ve doktor me diyecek diye merak içindeydim çünkü
Asporcee -Ebru- 22 gün kaldı Allahın izniyle 🤲 bugün kontrolümüz vardı hersey yolunda ama normal mi sezeryan mi hicbirsey demedi doktor bekliyoruz bakalım 🤗
Kullanicianne Meryemabf allah bagislasinnn 🙏🙏 bizde heycanla bekliyoruz bakalim 38 39 40 hangi haftafa gelicek ama biran once gelirse coook mutlu olucam 🙄😊😊😊
Bsrkoc -Ebru- hayırlı doğumlar olsun inşallah allahım bize de göstersin o günleri çok var daha son 96 🙏
Eminehmc -Ebru- Zamann doldu -1 olduk ama gelen giden yok ilk oğlum ne güzel 38.haftada doğmuştu ama bu oğlan nazlı galiba daha geleceğe benzemiyor 😄