Kullanicianne Arkadaslar az önce uzaniyodum biranda kaktım ve ic camasirimin cok feci islandigini hissettim hic agrim sızım da yok yürürken bile o ıslaklığı hissettm yani akıntı sumu anlamiylrum agrim sızım da yok doguma 15 gun var daha bilgisi olan varmi
Kullanicianne -Ebru- doktora gittim cati muanesi yaptilar kan idrar tahlili falam bisey cikmadi eve dönüyoruz 🙏
Eminehmc -Ebru- İlk oğlum ne güzel 38de doğdu bu oğlan nazlı güya enfeksiyon falan vardı erken doğum olur demişlerdi ama gününü geçti bugün gidicem bakalım ne diyecek doktor 😊
Kullanicianne -Ebru- doktor bi sikinti yok ded8 ama eve donerken cok feci agrilarim oldu belimden bacaklarima vuruyo cati muanesinden mi kaynaklandi anlamadim ama arabadan inerken yuruyemedim bile
Kullanicianne -Ebru- off cok yoruldum yaaa gercekren artik bu agrilar beni fazla yıpratiyo rabbim biran once herkesi kurtasin gercskfen cok zor bi donem ozellikle bu son gunler korku telas endisa agri hersey ust uste biniyo bide kimsede yok yanimda ..
-Ebru- Kullanicianne kesinlikle öyle son zamanlar çok zor geçiyo kendimi yalnız hissedince bebeğime dokunup onu düşünüyorum kimse yoksa o var ikiniz varsınız öyle düşünün ben mi böyle kötü hissediyorum diye düşünüyodum ama herkes aynı durumları yaşıyo içiniz rahat olsun Allah yardımcımız olsun inşallah 🙏🏻
-Ebru- Ayyyy canım yaaaa ❤️❤️❤️ Allah uzun ömürler versin hayırlı uğurlu olsun sağlıklı huzurlu mutlu yaşayın inşallah 💕Esuyum38
Esrabayrakdar Esuyum38 ayy hadi gözün aydıın canım Allah bağışlasın hikayeni bekliyorum çok sevindim Allah analı babalı büyütsün 🤲 darısı başıma
esreylltuana Evet heyecanla bekliyoruz çok güzel bi duygu normal dogurucam insAllah ama çok korkuyodum kendimi teselli ettim hep korkma söyle böyle dün İstanbul depremin de baya korktum Doğum önceki psikolojim berbat oldu valla çok da evhamlı birisiyim şimdi korkularım çok ya bişey olursa diye 🤦🏻♀️ Son 25 benim de insAllah Allah’ın izniyle yavrularımızı sağ Salim kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🤲🏻🙏🏻💜