-Ebru- FSCMK Ben sordum doktora çatı muayenesi yapıyo musunuz diye hayır dedi 2 gün önce “devlet hastanesi”
Esuyum38 Esrabayrakdar aa ne güzel bakalım hangimiz önce kucağına alacak evladını 🥰 bebeğinizin cinsiyeti ne
Mr1517 gmzyzrl Aramızda 1 gün var canım benimde 20 doğurursan haberim olsun 😬 bende normal bekliyorum 🤷🏼♀️
Meryemabf Kullanicianne çok şükür iyi ama ben dayanamıyorum artık son kontrolden bu yana çok şiddetli sırtım ağrıyor 😓 sizde nasıl durumlar
Mr1517 -Ebru- Son 20 🙏🏻 Prensesime inşallah 🧸 Sancılarım çıkıyor nst’ de ama ben çok hissetmiyorum , normal bekliyorum bakalım bir problem yok normal için. Tabi sezaryan olucağım varsa yapıcak birşey yok. Bugün keyifsizim uykusuz gibiyim anlamadım 🐣
Kullanicianne Meryemabf bizimde agrilarimiz var cok cok siddetli degil ama adet sancisi gibi agrilar basladi ozellikle geceleri bakalim.bekliyoruzzz
Bsrnhtn Ayy kızlar son 24 ama hala normal doğum mu sezeryan mi belli degil. kordon da dolanmis 1 kere bebeğin boynuna 🤨hepimizin hakkinda hayırlısı olsun🙏