Eloweim Ozge3747 moral vermek yerine böyle şeyler yazmanız karşı tarafı üzer. Zor bir durum bence kimse yaşamadan yorum yapmamalı
Cekuu06 Eloweim yok özce hanım öğretmen olarak öğrencilerine yardımcı olmak yerine. Kendi yaşayıp bilmediği duygular hakkında yorumlar savurup insanlara taşkınlık yapmayı tercih ediyor.
Ozge3747 Eloweim Moral verdim zaten, siz anlayamamışsınız sanırım. Her yer kötü değşl güzellikleri görün demek moral vermek oluyor. Ben de kötüleyip gaz versem daha mı çok moral olacaktı, ilginçsiniz gerçekten
Cekuu06 Ozge3747 ben dahil kimse senden yardım istemiyor lütfen rica ediyorum artık sus. Savunma kimseyi yada durumları. Allah Allah yeter arkadaşım yeter. Tamam en iyi buranın insanı. En mükemmel onlar. Sende harikasın onlarda. Yeter ya.
Tazeannebaba Mom86 ben mardini gerçekten çok seviyorum hani eşim bile burda uzatmak istiyor çok şükür ben hiç kötü birşey görmedim en cokta evleri çok büyük onu çok sevdim☺
Mom86 Tazeannebaba evet valla cnm gercekler gercekten cok guzrl bir şehir uani heryerin kötü ve iyi insanı var allah herkesi iyisiyle karsilasttirsin nerde kalıyorsunuz
Ozge3747 Cekuu06 Ben öğretmen olarak öğrencilerime de velilerime de insanca yaklaşmaktan çok gurur duyuyorum merak etme. 🙏🏼Hiçbir öğrencimi pis Ya da çöp diye yargılamadım öyle bile olsa öğretmeye düzeltmeye çalıştım.
Tazeannebaba Mom86 Mom86 kiziltepede yaşıyoruz seviyorum burayı doguma bile burdayım memleketime gitmicez çünkü doktorum süper birisi
SbnmTlg Ozge3747 ilk yazdığım mesaja bakarsanız yaşamak zor ama çok şükür daha kötüsünde değiliz demişim ve başkalarının mesajları üzerine yaşadıklarıma geçmişim. Aynen bence de Allah buradaki insanları benden kurtarır inşallah. Ve siz de umarım insanların yaşanmışlıklarını bilip bilmeden yargılamayı ve hakaret etmeyi seçmezsiniz. İyi günler.
Mom86 Tazeannebaba off süper dr herkes söylüyor insallah 2 ci hamilelikte burda ise gitmeyi düşünüyorum zaten cihalpoldeki dr lar çok iyi kızımı oraya götürüyorum
Tazeannebaba Mom86 ya evet çok güler yüzle bir doktor yanında ki asistanları felan ben çok memnunum inşallah dogumumda doktorum mem arjen bey
SbnmTlg Mom86 Size kesinlikle cevap vermeyeceğim çünkü okuduğunuzu anlamıyorsunuz ve kendi kendinize senaryo kuruyorsunuz. İyi günler.
Cekuu06 SbnmTlg Herkes yaşadığını bilir. Ben anlıyorum ve az çok aynı görüşteyim. Bir kaç yaşamadan yorum yapmayı seven arkadaş yüzünden canımızı sıkmayalım. Rabbim duamızı biliyor. :)
Tazeannebaba Tazeannebaba mem arjen yıldırim bak git gerçekten çok memnun kalacaksın hastasiyla çok gzuel ilgileniyor
SbnmTlg Cekuu06 Vallahi ya yeterince sinirlerim bozuk birde insanların ne yaşadığını bilmeden konuşan insanlar daha çok sinirlendiriyor beni. Daha da cevap vermem bunlar gibilere.
Mom86 Tazeannebaba oo daha minicik inşllah sağ salim alırsın kucağına cnm ay mardin çok.serin dün k.teoeye geldik resmen pistik