Cagla22 Ben de 75e yakın metrepolde oturuyorum hanim efendi aidattan yakıniyor acaba batı da nasıl merak ettim :)
Site içerisinde gece gündüz guvelikcisi olan her an marketine gidebilen ve kapının onunde yedigin ictigin çöpü toplayan bahceni temizleyen siteni temiz tutan bir bahcivanin olmasi ne büyük bir nimet ve hâlâ aidati burda gördüm diyorlar . Ee millet o kadar ihtiyacını karşılıyor bir zahmet ver o parayi . Ki diyarbakırda havuzlu sitelerin bakimlari pahali oldugu icin 300 küsur aidat oderken ben havuzsuz nezih bir semtte ve en guzel güvenlikli sitede en fazla 150 ödüyorum. Orada bu kadar imkana insanlar bedava mi çalışıyor merak ettim açıkçası. Nankör demisler esim manisadan evliligimiz için buraya geldi ve ailesi on yargili olmasina ragmen suan diyarbakira geldi diye sukrediyorlar herkesin bakis acisi farkli