Tazeanne0134 Cekuu06 canım tek bi doktora git bi devlet bi özel yapma bende Istanbul'dayım ama merkezde değil canım bende hamileyim bana en yakın devlet hastanesi yarim saat 40 dk uzakta özelde 1 saat uzakta annemden ailemden uzakta 1 seneyi geçti evleneli sen ne kadar oldu ne kadar hamileliğin
Cekuu06 Yedinci haftamızdayız biz Allah izin verirse. Daha çok yeniyiz. :) Devlet hastanesinden iyi şeyler duymayınca insan bir başka doktordan daha teyit almak istiyor. O korkuyla. Özelin doktoruda develete nazaran tam tersini söyleyince.. işler karışıyor. Hangisinin doğru olduğunu da bilemiyoruz. Ama kalp tabiki iyi olana inanmak istiyor. Tazeanne0134
Sblsrgnsn Cekuu06 canim bende hamileligim ilk haftasinda devlet hastanesine gitmistim bana bebek yok kese var haftaya gel kurtaj yapcaz sana demislerdi daha sonra kiziltepe cihanpole gittim ordaki doktor oyle bisey yok bebekte var dedi bana da farkli seyler soylendi devletteki doktorlar cok fazla hasta oldugu icin biraz bastan savma is yapiyorlar gibi geldi bana bide bana bakan doktor kovmaktan beter etmisti beni hadi cabuk giyin bi surru hasta bekliyo diyip oflayip puflemisti devlet heryerde devlet maalsef keske ozel hastanedeki muamele orda da olsa diyor insan ama yapicak bisy yok bence cok takma kafana ozel hastane varsa nusaybinde oraya git yoksa eger kziiltepe biraz uzak gelebilir sana belki ama cihanpolu tavsiye ederim yol gozunu kesmezse eger
Tazeanne0134 Cekuu06 kanaman vs olmadığı sürece korkma ya da yeşil ve kötü kokulu akıntın olmadığı sürece korkma yerleşme kanaman olabilir ama kesenin etrafında kanama alanı varsa şimdiden belli olur mu ona bişe diyemem canım ama dediğim gibi tek bi doktora git öbür türlü insanın kafasını karıştırıyorlar ama tabi sen bilirsin bende 24+0haftalık olduk oğluşumla
Ozge3747 Mom86 ☺️Ben doğulu değilim ama insani yaklaşıyorum. Ben haksızlığa gelemem, yediğim ekmeği, içtiğim suyu, gördüğüm iyiliği de unutup nankörlük edemem. Ama maalesef sabit kafalılara, önyargılılara bazı şeyleri anlatmak atomu parçalamaktan daha zor.
cennet_aka27 Cekuu06 anlattığınız seyler aslında her doğu görevinde olan seyler. siirt Baykan da oturuyoruz dogu görevimiz, bir saat sürüyor merkeze inmek ve hastaneye orada ki özele gittim hep su an 36+5 günlük hamileyim dogum İcin memleketime geldim. Eşimi göreve yollamasalar dogumu da siirtte yapacaktım.
Cekuu06 cennet_aka27 mutlaka öyledir. Rabbim hayırlıca kucağına almayı nasip etsin inşallah. Ben sadece o an kötüydüm benim gibi insanlar varsa birbirimize destek olalım istedim. :)
cennet_aka27 Cekuu06 Amin insallah canım sende hayırlı saglıklı bir sekilde kucagına alırsın insallah 🤲 siirtte De gezecek yer yok canım Malesef evlendim direk siirtte geldim yeni gelinler normalde evlenince gezer ama gezecek yer hic yok 🤷♀️ eşimin nöbet bitimlerini beklerdim sabaha kadar sonra diger uzman eşleri ile tanısınca oraya alıstım sende tanıssan diger asker eşleri ile zamanın da gecer ve oraya daha da adapte olursun ama tanısırsan da diger asker eşleri ile aranda mesafe olsun cok samimi olma orta yolu bul ☺️
Cekuu06 Ozge3747 niyetim ne iken olayları nerelere getirdin kendince. Senin kast ettiğin haksızlık bence senin bana yaptığındır. Ama her neyse rica ediyorum daha fazla münakaşa yaratma. Allah seni daha da iyilerle karşılaştırsın.
Ozge3747 Cekuu06 Niyetinin ne olduğu ortada canım. Ben sana kötü niyetle hiçbir şey yazmadım, iyi şeyleri görüp moralini yüksek tut diyerek destek olmaya motive etmeye çalıştım. Herşey mükemmel değil ama bu seni olumsuz etkilemesin demek istedim. Ama siz düşmanca yorumlar yaptınız. Hangi yorumum çok katıydı ona cevap ver. Her yorumumda evet sıkıntılar var dedim ama bu kadar genellemeyin dedim. Siz anlamak istediğiniz gibi anladınız. Allah sizi iyi insanlarla karşılaştırsın asıl, ben şükür ki hep iyi insanlarla karşılaştım bu zamana kadar 🙋🏻♀️🙋🏻♀️🙋🏻♀️
Tazeannebaba Cekuu06 aaaa bende dogudayim ama siz bize biraz uzaksiniz mardindesiniz bizde mardindeyiz doktor arıyorsanız eğer kiziltepede cihanpol hastanesi tek kelimeyle süper bende oraya gidyorim 18 haftalık hamileyim
Cekuu06 Tazeannebaba park Mardin’e gidiyoruz bizde üçüncü kez. Bilal bey var. Şuana kadar memnunum gayet güzel ilgileniyor. Ama aksi bir durum yaşanırsa tavsiyeniz aklımda çok sağ olun. :)
Mom86 Ozge3747 insanlarin yaklaşımı çok önemli ben hatayda okudum banada orda ırkımi sordular ve ben mardinli oldugumu söyleyemiyordum.cunki okul okuyordum ve yargılanıyordum ama geçip asla hepsi kötü demem kötüsü olduğu gibi iyiside var ve benim orda birsuru arkadasim var evliyim cocugum var halrn görüşüyoruz arkadaşlar on yargıyla yaklaşıp heosini bir tutuyor ne diyelim
Ozge3747 Mom86 İşte maalesef insanlar hep tek taraflı bakıyor. Ben 7 yıldır Mardin’de yaşıyorum birkez bile sen Türksün deyip yüz çeviren bir insan görmedim. Ha yoktur demiyorum yapan da vardır ama Batı’da da Doğudan gelenleri aşağılayan yok sayanlar Yok mu? İnsanın iyisi her yerde iyi, kötüsü her yerde kötü. En baştan beri genelleme yapmayın herkes bir değil her yer aynı değil diyorum ama ne avukatlığım kaldı ne birşey. Arkadaşlar ya biz buraya alışamadık gezilecek yerler falan var mı ya da neler yapılabilir diye sorsalardı inanki yardımcı olmak için 50 tane yer sayar evimde bile ağırlardım gerekirse.
SbnmTlg Mom86 avm de açılıyor, parklar da var kafa dağıtacak ortamlar cafeler de var. Bunlardan bunların yokluğundan yakınıyorum demedim. Benim ortamın da tabiki kendi arkadaşlarımdan oluşuyor. Fakat ev dışı ortamda sürekli yalancı ve pis insanlarla muhattap olmak zorundayım maalesef. Ve maalesef ki koca bir çöplük şehri ve binlerce yalancı insanı değiştiremiyorum. Sizler yalancılarla yaşamaktan, çöplükte yaşamaktan memnun olabilirsiniz. Ama ben memnun değilim. Ve bunu da benimle yaşamayan hiç kimse anlayamaz. Bilip bilmeden yargılayıp durmayın artık!
Mom86 SbnmTlg bak kendi lafini kendin soylemissin bilip bilmeden yargılamayın 1.2 sizin d3yiminizl3 çöp yüzünden bütün halka cop.demek okadar yanlış ki bide okumuş öğretmen olcaksınız çocuklara nasl eğitim vereceksiniz acaba ? Sizden nefret ediyorum diyip geo sıra dayağını cekiyorsunuz şuan okadar şüphelendim ki kin dolusunuz yapmayın sizin dr çocuğunu büyüyecek siz emekli olacaksınız evladınız buraya gelip okul.okusa ona bu yaklaşımda bulunsalar ne düşünürsünüz?
Tazeannebaba Mom86 Cekuu06 canım bende mardindeyiz bende ailemden uzkatayim ve hamileyim eşimden başka kımsem yok ama ben buralari seviyorum doktor önerisi istersen eğer kiziltepeye bir derin cihanpole gerçekten doktorumuz çok iyi bir insan ve nusaybinden gelen bir çok hastasını gördüm
Cekuu06 Tazeannebaba sana zahmet bana ismini yazarsan kendi doktorumuzla aksi bir durum olursa o hastane ile devam etmek isterim. Madem sende memnunsun.
Mom86 Tazeannebaba ne guzel yasmaayi srviyorsunuz cunku evet yargilanacak cok sey var ben burali.olmama rağmen mardin.merkezdr kalıyorum esimin işinden dolayı ve bazen ben bile cinnet geçiriyorum ama geçip.hepsi iğrenç coop pis diyemem evet cihanpol guzrl hastane cnm secimin güzel ☺
Tazeannebaba Tazeannebaba mem arjen yıldırim bak git gerçekten çok memnun kalacaksın hastasiyla çok gzuel ilgileniyor
SbnmTlg Mom86 Size kesinlikle cevap vermeyeceğim çünkü okuduğunuzu anlamıyorsunuz ve kendi kendinize senaryo kuruyorsunuz. İyi günler.
Mom86 Ozge3747 aynen çok haklisin beğenmiyorlar ki zaten.kalici değiller en fazla 5 yıl burda sonra istedikleri yere gidecekler bi şekilde sabretsinler kurtulacaklar zaten ☺
Cekuu06 Ozge3747 ben dahil kimse senden yardım istemiyor lütfen rica ediyorum artık sus. Savunma kimseyi yada durumları. Allah Allah yeter arkadaşım yeter. Tamam en iyi buranın insanı. En mükemmel onlar. Sende harikasın onlarda. Yeter ya.
Tazeannebaba Mom86 ben mardini gerçekten çok seviyorum hani eşim bile burda uzatmak istiyor çok şükür ben hiç kötü birşey görmedim en cokta evleri çok büyük onu çok sevdim☺
Tazeannebaba Mom86 Mom86 kiziltepede yaşıyoruz seviyorum burayı doguma bile burdayım memleketime gitmicez çünkü doktorum süper birisi