Cekuu06 Öncelikle benimle sen diye konuşacak kadar samimiyetiniz yok onu belirtmek isterim. Onun dışında Nusaybindeki en son yaşanan büyük olayların bittiğinden bahsetmek istemiştim. Siz görmek istediğiniz gibi görüyorsunuz, ben uyum sağlamak kolay demedim hiçbir yorumumda sadece bu kadar olumsuz olmayın, güzellikleri görmeye çalışın diyorum. Ayrıca Suriye’deki olaylardan nusaybindeki insanları ya da oradaki insaniyeti sorumlu tutmanız da bir ilginç olmuş. Herkes zannettiğiniz kadar kötü değil, sizin yaşanmışlıklarınıza birşey demiyorum ama ben de tam tersini yaşadığımı söylüyorum, siz de başkalarının yaşanmışlıklarına saygı duymalısınız o zaman. Kolaylıklar diliyorum size ne diyeyim.