SbnmTlg Ne yaşadınız gerçekten merak ettim... Sıkıntılar var ben de biliyorum ama bu hiç güzel bir şey Yok demek değil. Neyse sizin düşüncelerinizi kırmak zor anladım, umarım bir an önce istediğiniz yerde yaşarsınız... Ben 7 yıldır köyde de çalıştım merkezde de sizin yaşadıklarınızın tam tersini yaşadım, çok ekmeklerini yedim insanlıklarını gördüm, haklarını yiyemem ne diyeyim. İnsan kalbinin ekmeğini yiyordur belkş de 🤷♀️