Yessimy Bence kesinlikle bakış açınız ya da tavrınız yanlış. Karadenizliyim, öğretmenim, 2 yıl Kızıltepe’de çalışıp yaşadım, 5 yıldır da Mardin merkezdeyim. 7 yıldır kimseden ne bir dışlama ne de kötü bir davranış gördüm. Aksine herkes hocam hocam diye pervane oldu... Bilemşyorım herkesin tavrı karşılaştığı davranışı da etkiliyor bence.