Susamtanesii Bende araştırdım prima ve sleppy nin iyi olduguna karar verdim yalniz primanin aktif bebek olani daha iyiymis premium kar daha pahali olmasina ragmen performans olarak aktif bebek kadar iyi degilmis. İlk etapta prima ile basliycam, sonradan buyudukce değişim yaparsam sleppye gecerim.