75kumsal41 ben, sen ortaya laf atiyosun demedim! nasil okuyorsunuz bu yorumlari hayret bsey bazilari buraya tartismaya egosunu tatmin etmeye geliyo gibi... Bu laflari ilk basta kim cikardiysa onlardan bahsediyorum bize kim duyurduysa burdaki herkes hepimiz sende dahil onlardan duyup boyle tedirgin oluyoruz, sen yaydin demedim, sanal alemde dolanıyor zatn bu. Ayrica doktor boyle bisey dediyse kisirlastiran bi durum soz konusuysa bunun kanitini gostersin sayet bu o firmayi kapattiracak bir iddiadır, bunun arkasını kovalasinlar o zaman. Sadece lafta kaliyor, kim kisir olmuş, ben hic duymadım otuz yasnda cocugu olmayan birilerinin ben bebekken prima kullanılmış ondan olmuyo cocugum dedigini. Çok komik. Laf dalasina girmeye bahane aramanin manasida yok.