Badevehande ben dün ilk nst me girdim 31+2 ydi erken doğum riskim var ve kasılmalarım da artınca en azından 20 dk lık bir bakalım dedi dr demek ki daha uzun oluyor normalde. Biraz sıkıcıydı benim için 20 dk öylece tek başına yatmak 😄 zaten normalde de hep yatıyorum riskten dolayı