Ozgemlym Badevehande 20 dk ama birini çekemediler 2 defa çektirdik toplam 40 dk kaldık biz 😂😂 ondan çok rahatsız oldu muhtemelen
Nur_Erdm Sibella86 dün benmde tansiyonum düşmüş 34+3 üz bizde 2200 geldi kızım 3 kasıma gün vermişti ama sonuc degişebilir dedi doktor 2 hafta sonra tekrar gidicez
EvaRos Nur_Erdm kilosu için ne dedi doktorunu iyi mi ben de 34h4g oldum 2350 idi doktorum biraz az dedi
Caglaak 31+4 olduk bizde oğlumla bugün kontrolümüz var bakalım nasılmış kilosu bir hafta önde gidiyordu acaba nts ye girermiyim ki
HavvaCenk Söyle bi okudum da yazılanları hemen hemen herkes nst ye girmiş. 33+6 haftalık gebeyim ama ben daha nst ye girmedim. ? 🤔
Nesli07 HavvaCenk bende 33+2 yim dün kontrolüm vardı katmadı nts ye 2 hafta sonra gittiğimde katıcam dedi
Ylmzrabia HavvaCenk 33+1 hamileyim dun nst girdik ilk defa bi tane 40 in üstunde hafif sancı cıktı ama ben sancı hissetmedim
Betullmim 33+1 de 2200 dedi doktor kilosu normal dedi . 3500 civarı doğar ama dikkat et çok yeme normal Doğum istiyoruz dedi. Ve çocuk dönmemiş henüz . Biraz ona üzgünüm . Sağlıkla gelsin hepimizin inşallah
Duce Betullmim Aaa niye üzüyorsun tatli canini yahuuu 38-39 da dönebiliyor bebekler sakın sikma canini rahat oll 🤗 Allah saglikla kucagina almayi nasip etsin 🙏🏼
Duce Nur_Erdm 2018 kasım annesi olurmu 🤗 Allah sağ saglım evlatlarinizi kucaginiza almayi nasip etsin inşaAllah 🙏🏼🌸 sağlıklı musmutlu bir ömür sizlerin olsun 🌸🤗