Nur_Erdm 34+4 üm ben de. 30 dan beri her hafta nst ye giriyorum. 32+0 da 2114 gr dı. Cuma günü yine gideceğim bakalım kaç olmuş. Sezeryan olacağım için en geç 20 Ekim gibi alırız dedi doktorum. Hareketlerine çok takıntı yapıyorum sürekli panik halindeyim fazla hareketli bir bebeğim de Yok zaten. Bu saatten sonra bir şey olmaz inş bebişlere 🤔🙄