Zzynpp Bahar33 canım o testte hangi anamoliye bakılacak sanırım o testler de farklıymış aşama aşama galiba ve fiyati nedir bu arada nerde yaşıyorsun
Larazara Bahar33 canım benim Allah Sanada bana da hayırlı güzel haberler almayı nasip etsin.doktor ikili test yapmadı hayatım Ogün kendince ense ölçümü yaptı sonrada 12. Haftada nifty yaparız daha garanti dedi.başka bir doktordan randevu aldım yarın ikili taramam farklı hastane ve farklı bir doktorda yapılacak.ama 15 gündür hayatı kendimize zehir ettik eşimle.10. Haftada 2.2 çıkarsa 12. Haftada daha yüksek çıkar diye korkuyoruz Rabbime sığındım inşallah yarın çok güzel haberler alırım.senin ikinci ölçümün gayet iyi çıkmış aslında zaten bu testlere güven olmuyor diyorlar.ama yinede içine sinsin tabi dualarım seninle ve tüm annelere Allah evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Zzynpp Larazara merhaba canım aynı şeyi bende yaşadım 1 ayım kabus gibi geçti bizde en son DNA testini yaptırmaya karar verdik ama sonuçlar çıkana kadar maf oldum 😔ve hala endişe içindeyim var mi Birşey diye kurup duruyorum kafam da
Zzynpp Bahar33 yani o teste hangisine bakıcaklar 21 13 18 xxy gibi farklı dallar var ve fiyatları ona göre değişiyor doktor hangisini yapmanı önerdi
Larazara Zzynpp çok zor canım zaten takıntılı bir insanım acabalar ile kendimi yedim inşalalh bu kadarla kalmış olsun sıkıntım sonuçların nasıl çıktı
Bahar33 Zzynpp ücreti 2750 ama 2600 indirdiler canım ücretini, yarın tam olarak öğrenip sana yazayım olur mu, çünkü yarın kan vereceğim o ara sorup öğrenirim de
Bahar33 Altus adı panoroma testi canım, bebekteki kromozomsal rahatsızlık var mı diye bakılıyor , aslında tarama testi yine
Zzynpp Bahar33 ya bana perinatoloji doktoru dedi ki yaptırma Birşey çıkıcanı sanmıyorum ama ben bunu doktoruma dedim bana dedi ki ultrason da herşey normal olup çok düşük ihtimal de olsa bebekler dowv doğuyor ben olsam testi yaptırırdım öyle dedikten sonra dahada üzüldüm içme kurt düştü gittim ertesi gün testi yaptırdım
Zzynpp Bahar33 doktorları da anlamıyorum bazen o zamanlar zaman durmuştu resmen neler yaşadığımı bir ben biliyorum
Bahar33 Zzynpp anladım canım, ben de senin gibiyim aslında , sadece küçük bir ihtimal için boş yere kendi kendime sıkıntı alanı yarattım, aslında ikiliyi hiç yaptırmayacaktım
Zzynpp Bahar33 ben diyorum ki bu DNA testi filan bilseydim asla yaptırmaz direk bu testi yaptırırdım birde benim kanım da sorun çıktı bebeğe giden kanda kan sulandırıcı filan kullanıyorum 😔
Yadesuu Babybel doktorunuzun Adı neydi farklı bir perinatoloğa görünebilir görüş alabilirsiniz içinizin rahat etmesi bakımından
Zzynpp Larazara hele ben nasıl takıntılı biriyim anlatamam sana 2 ki test orta derece yüksek gruptu doktorum beni perinatoloji bölümüne gönderdi ona gittik herşeyine en ayrıntılı şekilde baktı bir sorun göremedi ben bana yurt dışına giden kan var onu yaptıran bilirsiniz dedi ama kendisi gerek Yok bence dedi ama kendi doktorum birşeyler dedi içime kurt düşürdü bu DNA testini yaptırdım 10 gün de onu bekledim ömrümden ömür gitti resmen sonuçlar çok şükür temiz çıktı 22 haftalık olduk ama hala endişe ediyorum acaba var mi Birşey diyorum içimden atamaz oldum
Babybel Yldzeyll merhaba bugün sabah özel bir hastanede başka bir doktora gittim ayrıntılı ultrasonda bir sıkıntı görünmüyor zaten genetikle ilgili engelleri ultrasonla görmemiz mümkün değil ama zaten 20 haftalık olmuşsunuz süreyi geçmişsiniz dedi, yani anlayacağınız artık hayırlısı 🙏🙏🙏
Yldzeyll Babybel merhaba adınıza cokk sevindim dünde demiştim boşuna kendinizi bebisinizi üzmeyin hamileliğin tadını çıkartın Allah 'ın izniyle sağlıkla gelir miniginiz🙏😊