Larazara ama 10.hafta erken değil mi ikili test için 🤔 11. Ve 13. hafta arasında yapılıyor, canım benim doktorum 3.3 mm olarak ölçtü ense kalınlığını,bu yüzden perinatologa yönlendirdi, perinatologa gittim, o da 1.8 mm olarak ölçtü , kemiğini de gözlemledi, bebeğin ölçümü normal dedi, ama kan sonucum yaştan dolayı 1/357 olarak çıktı, orta sınıf risk grubunda çıktı canım, tekrar perinatologa yönlendirdi, bu gün perinatologa tekrar gittim, o da ya amniyosentez dedi yada yurt dışına gönderilen test yapmayı önerdi, ben de yurt dışında yapılan testi yaptırma kararı aldım, bence canınızı sıkmayın, kötü de düşünmeyin derim içinizi ferah tutun,